2024.08.02. 10:30
Hiányzik a csekk az áramszámlához - panaszolja olvasónk
A kép illusztráció
Forrás: MW
Fotó: Veres Viktor
Megérkezett az új áramszolgáltatótól a számlám. Eddig csekket is mellékeltek hozzá, ezúttal azonban ez elmaradt. Pedig nagyon vártam. A korábbi szolgáltatónál online intéztem a befizetéseimet, ennek ellenére jött mindig a papíralapú számla is, együtt a csekkel.
Az újnál már több alkalommal is próbáltam regisztrálni, de valami oknál fogva ez sajnos nem sikerül. A felhasználóhely megadásánál akad el a folyamat. Így tehát fogalmam sincs, hogy van -e tartozásom - régebben minden befizetett, illetve nem rendezett számlát láttam az online felületen. Gondolom, erre most is lenne lehetőség, csak el kellene jutni odáig, hogy az adatokat rögzítse a rendszer.
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.