Postabontás

2024.08.02. 10:30

Hiányzik a csekk az áramszámlához - panaszolja olvasónk

Wald Kata

A kép illusztráció

Forrás: MW

Fotó: Veres Viktor

Megérkezett az új áramszolgáltatótól a számlám. Eddig csekket is mellékeltek hozzá, ezúttal azonban ez elmaradt. Pedig nagyon vártam. A korábbi szolgáltatónál online intéztem a befizetéseimet, ennek ellenére jött mindig a papíralapú számla is, együtt a csekkel. 

Az újnál már több alkalommal is próbáltam regisztrálni, de valami oknál fogva ez sajnos nem sikerül. A felhasználóhely megadásánál akad el a folyamat. Így tehát fogalmam sincs, hogy van -e tartozásom - régebben minden befizetett, illetve nem rendezett számlát láttam az online felületen. Gondolom, erre most is lenne lehetőség, csak el kellene jutni odáig, hogy az adatokat rögzítse a rendszer.

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!