2023.09.10. 13:20
A távfűtés minőségére is rákérdez a hivatal
Fotó: Bach Máté
A távhőszolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából idén is lakossági elégedettségvizsgálatot végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal – a kérdőíves felmérés, amelynek célja, hogy hiteles, a fogyasztók véleményét és szubjektív értékelését tükröző információkat kapjon a hivatal a távhőszolgáltatás minőségéről, a Pécsi Távfűtő Kft.-t is érinti.
„Az ügyfeleket, akiket véletlenszerűen választanak ki, személyesen keresik fel a kérdezőbiztosok, akik megbízólevéllel rendelkeznek, és személyi igazolvánnyal igazolják magukat” – emeli ki tájékoztatójában a szolgáltató.
A kérdések érintik a fűtés minőségét, a használati meleg víz hőmérsékletét, a szolgáltatás folyamatosságát, a karbantartásokat, a tájékoztatást vagy éppen a távhő ár-érték arányát.