2024.09.23. 14:36
Ügyfélszolgálatos állások Dunakeszin és környékén, ahol kamatoztathatod kommunikációs képességeidet!
Az ügyfélszolgálatos állások kapcsán az egyik legfontosabb elvárásnak a kiváló kommunikációs képességeket tekinthetjük. Mutatjuk, melyek is azok a feladatok, amik nélkülözhetetlenné teszik ezen kvalitást, valamint szót ejtünk Dunakeszin és környékén elérhető hasonló pozíciókról!
Forrás: freepik.hu
Az ügyfélszolgálatos feladatkör
Az ügyfélszolgálatosok több fontos feladatot is ellátnak, amelyeknek alapvető célja, hogy biztosítsák a vállalat és az ügyfelek közötti kommunikációt. Az egyik legalapvetőbb tevékenységük például a tájékoztatás és információszolgáltatás, amelynek során megválaszolják az ügyfelek kérdéseit a cég termékeivel és/vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Ügyfélszolgálattól függően ez történhet személyes, telefonos vagy akár e-mailes formában is.
Munkakörnek ugyancsak meghatározó részét képezi a panaszkezelés. Ilyenkor feladatuk, hogy megismerjék a felmerült problémát a termékre/szolgáltatásra vonatkozóan, illetve megoldási javaslattal szolgáljanak, ami lehet például csere, javítás, visszatérítés vagy egyéb kompenzáció. Ha az adott probléma viszont esetleg kívül esik hatáskörükön, abban az esetben a megkeresés illetékes személyhez történő továbbításáról kell gondoskodniuk.
Feladataik mindezen főbb tevékenységekből adódóan számos adminisztrációs feladattal is együtt jár, magában foglalva az ügyféladatok rögzítését, különböző nyilvántartások vezetését, vagy akár a hívások és e-mailek dokumentálását. Ráadásul sok helyen az ügyfélszolgálatosok felelnek a rendelések feldolgozásáért és az értékesítés támogatásáért is, ami tovább színesíti a munkakört.
Elhelyezkedési lehetőségek Dunakeszin és környékén
A főváros közelségéből adódóan Dunakeszi és a környező régió álláskínálatában is időről időre feltűnnek különböző ügyfélszolgálatos álláslehetőségek. Ezt támasztja alá a dunakesziallas.hu weboldala is, ahol több alkalommal volt már példa hasonló hirdetések megjelenésére a dunakeszi vevő-, ügyfélszolgálat állásajánlatok alatt.
Egyebek mellett kárügyintézőt és call centeres munkatársat is kerestek már a portálon keresztül, amelyek kimondottan ügyfélszolgálatos teendőkkel jártak. Ez alatt értendő például a beérkező kárbejelentések feldolgozása, a káranyagok összeállítása és azok nyomon követése, valamint az ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás. Érdemes tehát figyelemmel kísérni a kínálatot, hisz ügyfélszolgálatos pozíciók számos területhez kötődően előfordulhatnak.
Jellemző elvárások a pozíció kapcsán
Az ügyfélszolgálatos pozíciók elvárásai jellemzően sokkal inkább a személyes tulajdonságokra vonatkoznak, mintsem az iskolai végzettségekre vagy tapasztalatokra. Ezen belül is az egyik legfőbb és legfontosabb elvárás a már többször is említett kiváló kommunikációs képesség, aminek szóbeli és írásbeli formája egyaránt kiemelt jelentőséggel bír.
Ezenfelül lényeges követelmény lehet az empátia és a türelem is, hisz előfordulhat, hogy frusztrált vagy dühös ügyfeleket kell megnyugtatni, problémájukat megoldani. Ez némi stresszel is együtt jár, így a jó stressztűrőképesség ugyancsak megkerülhetetlen a helytállás szempontjából. Nem beszélve a kiváló problémamegoldó képességről, aminek fontosságát maga a feladatok jellege indokolja.