2024.02.12. 16:11
Gyémánt Díjat ért a Csatornaszörny-kampány
Újabb díjjal ismerte el a szakma a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. szemléletformáló kezdeményezéseit. Ezúttal a Ne etesd a csatornaszörnyet! társadalmi célú kampány érdemelte ki a Magyar Marketing Szövetség „Marketing Diamond Award” elismerését.
Fotó: SZILAGYI DAVID
A tavalyi Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton két drágakövet zsebelt be a szolgáltató, akkor a Budzillát, a csatornaszörnyet megjelenítő animációs kisfilm és a pécsi szennyvíztisztító telepen kialakított Bokortól a latrináig és a csatornáig interaktív szennyvizes bemutatóterem kapott elismerő védjegyet.
Az újabb szakmai megmérettetésre az elmúlt két évben megvalósult komplex szemléletformáló kampánnyal nevezett a TETTYE FORRÁSHÁZ, ezúttal is sikerrel. A Marketing Diamond Awards díjakkal a szerényebb forrásokból kivitelezett sikeres megoldásokat, hatékony kampányokat értékeli a szakmai szövetség, az elmúlt évek alatt több mint 200 nevező 1000-nél is több pályázata került a zsűri elé. A 2023-as évre vonatkozóan összesen 294 pályamunka vett részt a versenyben, ebből a mezőnyből hozta el Budzilla és a köré épülő kampány a TETTYE harmadik gyémántját.
A kampány rendhagyó megoldásokkal irányította a figyelmet a felelős csatornahasználatra annak érdekében, hogy erősítse a hatékony szennyvíztisztítást támogató csatornakultúrát. A figyelemfelhívó akciók során a szennyvízhálózatban tanyázó csatornarém sokféle módon tűnt fel a városlakók előtt (például személyesen a Made in Pécs fesztiválon, vagy épp virtuálisan a pécsi iskolai mosdókba kiragasztott színes matricákon).