2020.09.30. 08:45
Érthetetlen levelek érkeznek a szolgáltatótól
A minap levelet kaptam a közelmúltban egyesült, igencsak hosszú nevű szolgáltatótól, az elosztói engedély garantált szolgáltatásairól, írta olvasónk.
Kecskemét, 2020. június 15. Biró Albert postás nemzeti konzultációs kérdõívet tartalmazó levelet dob postaládába egy kecskeméti társasházban 2020. június 15-én. Ezen a napon Kecskeméten megkezdõdött a nemzeti konzultációs kérdõívek kézbesítése, amely várhatóan egy hónapig tart. A posták a mintegy 7,8 millió küldeményt ütemezetten kapják meg. MTI/Ujvári Sándor
Forrás: MTI
Fotó: Ujvári Sándor
Ebben a szolgáltatásaikat több évtizede igénybe vevőt arról értesítik, hogy mi a teendője a kapacitás igénybejelentése, csatlakozó vezetékek felülvizsgálata, műszaki ellenőrzése, üzembe helyezése stb. vonatkozásában.
Többszöri elolvasás után sem értettem, hogy mi volt a szándéka, célja a szolgáltatónak azzal, hogy a rendesen fizető ügyfelének ilyen levelet küld.
Mária Terézia jutott eszembe a küldemény kapcsán, aki mielőtt egy törvényt kiadott volna, elolvastatta először a lovászával.
Amennyiben az nem értette, visszaadta a jogszabályt az előterjesztőnek, átdolgozásra. Úgy gondolom, hogy valami hasonlót kellene tennie minden hatóságnak, szolgáltatónak, hogy az egyszerű, „mezítlábas” ember is megértse, hogy mit akarnak elvonni tőle, illetve, hogy miről akarják egyáltalán tájékoztatni. Sokkal közérthetőbb megfogalmazásokra lenne szükség.
F. T.