2021.04.07. 19:05
Az online ügyintézés lehet most célravezető Szentlőrincen
A járványhelyzetre való tekintettel meghosszabbították az ügyfélfogadás szünetelését a Szentlőrinci Közös Önkormányzati Hivatalban.
A megújult Szolnoki Járási Hivatal szolnoki Széchenyi krt Kormányablakában tartott elõadást, Dr. Berkó Attila fõigazgató. A járási hivatalok informatikai fejlesztésérõl szóló beszámoló után gyakorlati bemutató vettek részt a meghívottak.
Emiatt a hivatal épületeibe április 12-ig kizárólag anyakönyvi ügyek intézése céljából lehet belépni, időpont-egyeztetés után.
A hivatali telefonokat sem érdemes most hívni
Mint arra a város hivatalos honlapján is felhívták a helyiek figyelmét, a hivatal ügyintézéssel foglalkozó munkatársai jellemzően távmunkában végzik feladataikat, ezért hivatali telefonszámaikon nem elérhetők, elektronikus levélben viszont továbbra is kapcsolatba lehet velük lépni.
A minél gyorsabb és zökkenőmentesebb ügyintézés érdekében szinte valamennyi szükséges nyomtatvány megtalálható és letölthető a szentlorinc.hu honlapról.
Az április 12-ig meghirdetett térítésidíj-befizetések helyett később új időpontokat közöl a Szentlőrinci Közös Önkormányzati Hivatal, addig tehát nem kell befizetni a térítési díjakat, illetve elektronikus befizetést tudnak fogadni a szokásos módon.