2 órája
A csomag eltűnt, a futárszolgálat elérhetetlen
A csomagküldő szolgálatoknál szigorú ellenőrzéseket tervez a fogyasztóvédelem, az egyre sokasodó panaszok miatt. Erről szóltak nemrégiben a hírek. Egyáltalán nem csodálkozom azon, hogy szigorítani kell az ellenőrzést, mert felháborítónak tartom, amit a futárcégek megengednek maguknak.
A csomag a depóban dekkol napokig
A Postabontásban olvastam a napokban, hogy a panaszos ügyfél majdnem fél órán keresztül tartotta a vonalat, mire panaszával elért valakit a telefonos ügyfélszolgálaton.
Nos, az én esetemben az történt, hogy a hívásomat nem is fogadta az ügyfélszolgálat, egész nap teljesen elérhetetlenek voltak. Próbálkoztam természetesen egyéb fórumon is elérni őket, de az e-mailes megkereséseimre se válaszoltak. A terméknek, amit vettem, öt nappal ezelőtt kellett volna megérkeznie. A webáruház, ahonnan rendeltem, nem hibázott, a futárszolgálat elosztójában dekkol a csomagom napok óta, és fogalmam sincs, miért nem szállítják ki végre. És még csak november közepe van.
Mi lesz majd a karácsony előtti hetekben? Teljes káosz? Sohasem, vagy majd az ünnepek után valamikor megérkező csomagok? Úgy gondolom, hogy ez nagyon messze van az ügyfélbarát szolgáltatástól. Őszintén bízom abban, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság rendet tesz végre a futárszolálatok háza táján!
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.