Panaszbejelentés

1 órája

Popcornos balhé a moziban a kurkuma és a körmök között

Olvasónk juttatta el hozzánk problémáját, amelyet követően hivatalos panaszt tett a Cinema Citynél. A pécsi mozi a legutóbb a titokban megemelt jegyárakkal borzolta a kedélyeket, ezúttal pedig a kukorica okozta a problémát. A mozi dolgozói sem találták a figyelmeztető felhívást.

Tóth Dávid

2017.12.04. Cinema City Aréna VIP moziterem. Fotó: Móricz-Sabján Simon

Nem mindennapi történetet juttatott el hozzánk olvasónk, aki a Cinema Cityben töltött - volna - el egy kellemes estét, ám ez több okból is meghiúsult: panasztétel lett az esemény vége. A pécsi mozi legutóbb a jegyáremeléssel kapcsolatban szerepelt nálunk, ezúttal pedig a pattogatott kukorica okozott kisebb fennakadást. 

pécsi mozi
Olvasónk a pécsi mozi körömfestő szolgáltatását vette igénybe, tudta nélkül
(A dinós mintát kisfia kedvéért tette fel Vanda)

 

Pécsi mozi — olvasónk szemével

— Vasárnap délután elmentünk barátnőmmel egy pécsi mozi vetítésére, ahol sajtos popcornt vettünk. Neki álltunk nézni a filmet és kb. fél óra ment el, amikor mondtam a barátnőmnek, hogy a „magokat” eszem. Belevilágítottunk a telefonnal a dobozba, amikor láttuk, hogy az egész szinte csak „törmelék”. Kimentem a filmről és szóltam normálisan, hogy mi a probléma. Nem is volt semmi gond, a srác kicserélte — kezdte történetét Vanda.

— Aztán az előadás végén kimentünk a fényre és megláttam a körmömet, amely sárgára változott a film alatt. A wc-be megpróbáltuk többször is, hogy kézmosással lejön-e a sárgás elszíneződés, de nem sikerült megoldani a problémát. Visszamentünk a pulthoz megvártuk, amíg az egyik alkalmazottnak lesz fél perce ránk figyelni. A csajszi oda jött, és megkérdeztük, hogy mégis mit tesznek a popcornra , hogy ilyen lett a körmöm. Azt a választ kaptuk, hogy ők tudják ezért is hordanak kesztyűt. Mondtam nekik, hogy oké, de mi nem tudtuk ezt és miért nincs feltüntetve, hogy ilyen probléma előfordulhat. (De, hogy mitől lett ilyen azt még mindig nem tudtuk meg ekkor.) Nem tudtak választ adni erre a kérdésre, hanem közölték menjünk be az irodába és tegyünk panaszt, megmutatták merre találjuk és ezzel befejeztük a társalgást. Bementünk az irodába, ahol egy férfi ült, neki normális hangnemben elmondtuk, hogy mi a problémánk. Egy kis vállvonogatás után közölte, hogy nem tud mit kezdeni a dologgal, de felveszi a jegyzőkönyvet a panaszról — folytatta.

 

  • Másokat is érinthet a probléma

— Elmondtam az úrnak, hogy én nem akarok hadjáratot indítani, csak legalább tegyenek ki egy nagybetűs plakátot, hogy ilyen előfordulhat, hisz a mai világban minden 3. nőnek van épített körme (a statisztika becslés), ami nem egy olcsó szolgáltatás. Nekem is friss körmöm van és ha ki van írva nagybetűvel, akkor el tudom dönteni, hogy én ezt be vállalom-e vagy sem. Ezt követően sem találtam együttérzésre, közölte velem, hogy a pultnál baloldalt ki van írva. Így végül kértem, hogy írjon akkor egy panaszbejelentést. A jegyzőkönyvbe hiába kértem mit írjon bele,  nem írta le. Hiába kértünk egy email címet vagy egy telefonszámot, amin tovább tudunk menni, ő közölte, hogy ilyen információkat nem adhat ki. Mondtuk neki csatoljon képet, hiszen nem egy kis szín eltérésről beszéltünk, azt sem tette. Természetesen jeleztünk neki, hogy akkor szóljon legalább, hogy legyen nagybetűvel kiírva a figyelmeztetés, de semmi. Megköszöntük a „segítséget” és ki mentünk. 

 

  • Valóban van figyelmeztetés a kurkumáról?

— Az eladótérbe nekiálltunk keresni azt a bizonyos kiírást amiről beszélt, ott ahol mondta. Nem találtunk semmit. Kértük a pultban lévők segítségét, akik megpróbálták a lehetetlent és ők is keresni kezdték a figyelmeztetést, de ők sem találtak semmit (mivel nem szerepelt sehol). A barátnőm ezt követően visszament az irodába, hogy megkérje az urat: jöjjön ki és mutassa meg. Természetesen nem jött ki, közölte ott van az. A mozi dolgozói sem tudtak segíteni, pedig ők is mindent megtettek, ők valóban segítőkészek voltak. Mikor már kezdtük volna feladni a keresést, akkor hirtelen megpillantottuk az egyik folyamatosan, kb. 5 másodpercenként változó reklámszalagon, apró betűkkel írva, hogy a sajtos popcorn kurkumával van színezve, ami elváltozást okozhat. Érdekes, hogy ezt az ott dolgozók sem tudták. Visszamentem és kértem egy példányt a panaszról (amit alapból is kellet volna kapnom), megkaptam, átnéztem: tényleg a negyede sem volt rá írva annak, amit mondtam.

A panaszbejelentés

Úgy gondolom, hogy nem fair az emberekkel, hogy kisbetűvel valahova kirakjuk a figyelmeztető feliratot és főleg nem úgy, hogy egy folyamatosan változó részen jelenik meg apró betűkkel. Én tudom, hogy mindenki védi magát mindenhol, de a fogyasztót ki védi meg? Az eset után közzétettem a történetemet az Asszonysutyorgók nevű Facebook-csoportban, többen megkerestek ezután privátban is, hogy ők is jártak így és remélik sikerül valamit elérni a panaszommal. Én ebbe már annyira nem bízok, de hátha — zárta történetét Vanda, aki megkeresésünkre csak kis késéssel tudott reagálni, mint mondta: dolgoznia kellett a következő moziélményért, amelynek alkalmával biztosan sós popcornt fog fogyasztani. 

A panasz kapcsán természetesen megkerestük a Cinema City-t is, válaszukat ezúton közöljük.:

„A sajtos popcorn természetes színezéket, konkrétan kurkumát tartalmaz, ami a termék büféplazmán kivetített hirdetésén feltüntetettek szerint bizonyos felületeket megszínezhet. Ez a felirat nem nagybetűkkel szerepel, ezt el kell ismerjük, hanem egy kisebb betűmérettel van azon az anyagon, ami a pult felett van elhelyezve. Ezt látja minden vásárló a termékkiválasztási folyamat során. Vanda visszajelzése után picit nagyobb méretben fogjuk a jövőben ezt a mondatot feltüntetni. Egyébként ez a szöveg a weboldalunkon is szerepel az adott termék leírásakor.

Ami a panaszfelvételt illeti, a mozi illetékes személyzete a szóban elhangzott panaszt írásban rögzítette és a helyszínen a hölgy tájékoztatva lett arról is, hol található a kiírás a mozi területén a kurkuma színezékről. Vanda kérésére, miután felolvasták Neki az írásban rögzítetteket, még kiegészítést tettünk az anyagba, amit aztán Ő aláírás, azaz a megfogalmazottak elfogadása után nyomtatásban is megkapott.

Jelenleg keressük a megoldást arra, hogy a kurkuma, ami egy ismert természetes színezőanyag lecserélésre kerülhessen ebből a termékből mint adalék.”

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában