2019.12.10. 08:30
Elköltöztek, de a telefon és televíziós szolgáltatások áthelyezése késik – írja olvasónk
Olvasónknak egy telekommunikációs céggel gyűlt meg a baja.
Egerágon élünk, nemrég költöztünk el. Nem mentünk messzire, településen belül maradtunk, csak egy másik utcában élünk, mint korábban. Október 29-én kértem a telekommunikációs cégtől, amellyel szerződésben állunk, a telefon és a televíziós szolgáltatások áthelyezését. Akkor azt mondták, hogy két hetet kell várnom és akkor jönnek, és megoldják. Nos, a két hét eltelt, de nem történt semmi. Telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol további türelmemet kérték. Arra hivatkoztak, hogy nincs a munka elvégzésére kapacitásuk. Azóta szinte minden nap telefonálok, legutóbb kértem az ügyintézőt, hogy adja a főnökét – erre az volt a válasz, hogy ő azt nem teheti.
Felháborít a dolog, mégpedig azért, mert hűségidős szerződésünk van a céggel, ami márciusban jár le. Havonta fizetek 8 ezer forintot a szolgáltatásért – mióta azonban elköltöztünk, nincs se telefonunk, és tévét se tudunk nézni. Kíváncsi vagyok, hogy a következő havi számlán milyen összeg fog majd szerepelni. Tartok tőle, hogy a szokásos 8 ezer forint. Amit akkor ugyebár a semmiért fizettetnének meg velem. Rendkívül bosszantó, hogy az ügyfél teljesen tehetetlen ilyen esetben. Egyszerűen lerázzák az embert. Tényleg ennyire bonyolult feladat lenne az egyik helyről áthelyezni a másikra a szolgáltatást? Ha új ügyfél lennék, és kérném a rendszer bekötését, vajon akkor is így bánnának velem? Vagy csak azért kell ennyit várakoznom, mert a hűségidő miatt tudják, hogy úgyse tudok szabadulni a cégtől? Fogyasztóvédelmi szempontból mindez vajon nem aggályos?
Név és cím a szerkesztőségben