Beszámoló

2024.07.21. 10:04

Személyesen, online és telefonon is segít a fogyasztóvédelem

Wald Kata

Forrás: Shutterstock

Az elmúlt évben tovább emelkedett a Baranya Vármegyei Fogyasztóvédelmi Egyesületet személyesen felkeresők és segítséget kérők száma, a szervezet elmúlt évet összegző beszámolója szerint.

Baranya 68 településéről, valamint a vármegyén kívüli 23 településről fordultak fogyasztók az egyesülethez tanácsért tavaly - összesen 720 fő kért segítséget különböző ügyekben. A legtöbben, 483-an - ami a megkeresések 67 százaléka - telefonon jelentkeztek, illetve az előző éveknek megfelelően továbbra is több kérdés érkezett e-mailben a [email protected] címre. 

A beszámoló kitér arra is, hogy az egyesület a székhelyén, Pécsett, az Apáca utca 15. szám alatti irodában a személyes ügyfélfogadás biztosításának lehetőségével, valamint az informatikai rendszerek működtetésével könnyen elérhető a lakosság számára, és lakóhelytől függetlenül minden hozzá forduló fogyasztónak tanácsot ad, segítséget nyújt panasza intézéséhez. 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!