2023.08.02. 20:02
Sokszor becsapva érzi magát a vevő a pénztárnál – bosszankodik olvasónk
Fotó: Pandit Chanthong
Az árfigyelő rendszer további termékekre való kiterjesztése lehet, hogy valóban hasznos lenne, viszont az se garancia arra, hogy a vásárlók jobban járnak. Nem először fordult elő velem ugyanis a minap, hogy a polcról levett élelmiszer ára és a valósan kifizetett ár között jelentős volt az eltérés. Az árcímke ugyanis mást mutatott, mint amekkora összeg a pénztárnál a vonalkód leolvasását követően megjelent. Úgy tudom, hogy ilyen esetben, ha a vevő reklamál, akkor köteles az üzlet a kiírt áron adni a terméket. Igen ám, de mi van akkor, ha a vevő a pénztárszalagról való pakolás közepette nem figyeli árgus szemekkel a kijelzőt. Mert amilyen sebességgel a kasszások néha dolgoznak, az követhetetlen. Persze akkor még mindig ott a blokk átböngészésének a lehetősége, de nem biztos, hogy erre mindig van idő. A vevőbarát az lenne, ha az árak mindig stimmelnének, mert akkor nem éreznénk nagyon sokszor becsapva magunkat mi, vásárlók.
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.