2018.06.22. 13:00
Munka helyett várjuk a leolvasót?!
A fűtési költségelosztók leolvasásának gyakorlata sok fogyasztó számára nehezen megoldható, sőt megoldhatatlan – ennek a rossz eljárásnak a megváltoztatása ügyében szeretném, ha az illetékesek a panaszomra reagálnának - írja egyik olvasónk.
a Tettye Forrásház vízóra leolvasója
Sajnálatos módon a fogyasztási adatok leolvasása – amit a Techem Kft. végez – leszűkül kizárólagosan a munkaidőn belüli időszakra. A napközbeni kettő-négyórás rendelkezésre állás az aktív munkavállalók számára olyan kötelezettség, amit csak szabadnap igénylése árán tudunk megvalósítani. Hiába jelzi előre a fogyasztó, hogy 8 és 16 óra között nem tudja megoldani a leolvasáshoz való hozzáférést, a jelentős kiszállási díj melletti pótleolvasást is csak munkaidőben hajlandók elvégezni.
Kérem az illetékesek szíves tájékoztatását arról, hogy a jövőben tervez-e változtatni a Techem Kft. pécsi kirendeltsége ezen a rugalmatlan üzletpolitikán, és van-e remény arra, hogy a vállalkozás bevezet a közszolgáltatások ellátásához kapcsolódó minőségbiztosítási, vevőelégedettségi és fogyasztóbarát módszereket és technikákat, alkalmazkodva igényeinkhez. Sajnos a problémára sem a telefonos ügyfélszolgálattól, se a cégvezetésnek küldött elektronikus levelemre sem kaptam választ. Szeretném megismerni a cég álláspontját!