2 órája
A vendég az első!
Születésnap, ballagás, randevú, házasság, megbeszélés, baráti találkozó. Néhány példa azokból az élethelyzetekből, ami során az ételfogyasztás fontos szerepet tölt be. Nem véletlen, hogy annyi étterem és vendéglátó hely működik több városban, s igyekeznek minél jobban kiszolgálni a vendégek igényeit.
Manapság az egyik legkényelmesebb módja az aznapi éttermünk kiválasztásának az, ha az interneten a vendéglátóhely nevére rákeresünk, és a Google- értékelések alapján eldöntjük, érdemes-e meglátogatni. A vendégek visszajelzése alapján nem csak a fogyasztani vágyókat, hanem a tulajdonosokat is segíthetjük. Ugyanakkor tapasztalatom szerint hazánkban ennek a kultúrája nem túl kiforrott jelenleg.
A vendégek visszajelzése igenis fontos
Panaszkönyv – egy szó, amiről szinte mindenkinek a konfliktus jut eszébe. Hazánkban valamiért pejoratív jelentéssel bír, ha valakinek megjegyezni valója lenne vendégként az éttermi felszolgálással kapcsolatban. Erre megoldást nyújthat az internet és az okostelefonok. Tapasztalatok szerint az internetes platformokon szívesen írnak az emberek teljesen szabadon megjegyzést bármiről, ezért kiváló megoldás a Google-értékelések böngészése.
Természetesen járhat bárki úgy, hogy egy étteremben a magas értékelés ellenére hibát vét a személyzet, de ők is emberek, tudnak hibázni. A rendszer mégis egy segítség azoknak, akik a minőséget képviselve próbálnak a rengeteg vendéglő és étterem hosszú listájából kitűnni.