Döbbenet

2 órája

Az üzlet koszos, a pénztáros szemtelen

Négy pogácsát vásároltam a minap az egyik hipermarketben. Eddig a történetben nincs semmi érdekesség. A pénztárnál viszont a következő jelenet játszódott le: a kasszánál ülő hölgy elkezdte egyenként nyomogatni a pogácsákat.

Wald Kata

Papírzacskó a pultnál nem volt kitéve, ezért nejlonba csomagoltam a pékárut, tehát pontosan látni lehetett, hogy hány darab és milyen típusú termék van a zacskóban. Ennek ellenére az üzlet pénztárosa elkezdte nyomogatni a pogácsákat.

üzlet
A pénztárnál szemtelenek, az üzlet pedig koszos. A fotó illusztráció.
Fotó: Dean Drobot

Nem tudtam szó nélkül hagyni, ezért megkértem, hogy legyen kedves, és ne nyomja össze a pékárut, mert úgy már kevésbé lesz tetszetős, gusztusos. Erre a hölgy ennyit reagált: "Át is dobhatom..." Először nem akartam hinni a fülemnek. Arra számítottam, hogy az alkalmazott elnézést kér, esetleg elfogadható magyarázatot ad, de erre a szemtelenségre nem voltam felkészülve. 

Legközelebb mi történik, ha nemtetszésemnek hangot adok? A pénzemért azt kapom, hogy a fejemhez vágják az árut?! Hová tűnt az udvariasság az üzletekből? Ki van kiért? Hol a kedvesség, a szolgálatkészség? És akkor a vásárlás körülményeiről még nem is ejtettem szót. Jellemzően koszosak, rendetlenek az üzletek, az árukhoz a polcok elé állított konténerek miatt pedig lehetetlen hozzáférni. És ha mindez nem lenne elég, akkor még a pénztárnál is szemtelenek a vevővel. 

Szerintem sokan visszasírjuk a régi, igazi, vérbeli kereskedőket, akik lesték a vásárló minden kívánságát. Akkoriban nem is volt jellemző az elégedetlenség. 

Név és cím a szerkesztőségben

Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!