2024.10.19. 19:15
A bank hibázik, de nem javítja
A kép illusztráció
Forrás: Shutterstock
Fotó: tete_escape
Egy olyan banktól, amelynek nem is vagyok ügyfele, napok óta több alkalommal is kapok sms-t a telefonomra, amiben arról értesítenek, hogy éppen melyik boltban mennyi pénzért vásároltam. Budapesti üzletekről van szó, én pécsi vagyok, a fővárosban mostanában nem jártam. Ráadásul - hangsúlyozom - nem is vagyok ügyfele annak a banknak, amelytől ezek az üzenetek érkeznek.
A bank nem segít
Nem adathalászatról van szó, mert nem kérik az sms-ben, hogy ilyen, vagy olyan linkre kattintsak. Szerintem egész egyszerűen annyi történt, hogy a számla tulajdonosa téves telefonszámot adott meg a banki szolgáltatáshoz, vagy a bank rögzített rossz telefonszámot, ezért kapom én - aki illetéktelen vagyok - ezeket az üzeneteket. Természetesen jeleztem a problémát a pénzintézet központi ügyfélszolgálatán. Elkérték a telefonszámom, azt mondták, vissza fognak jelezni, de napok óta nem keresett senki ez ügyben. Egy pécsi bankfiókba is bementem, elmondtam a problémát, amire az volt a válasz, hogy ne törődjek ezekkel az sms-ekkel. Én viszont úgy gondolom, hogy ez semmiképp nincs így rendjén. Bizonyára van, aki várja ezeket az értesítéseket, helyette viszont én kapom meg, és ez engem kifejezetten zavar. Kitől várhat ilyen esetben segítséget az ember, ha nem az érintett banktól?
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között