2023.11.05. 08:25
Az ügyfél nem hibázhat, különben oda az ügye - mondja olvasónk
A különféle szolgáltatóknál a személyes ügyintézés a legtöbb esetben előzetes időpontfoglalás szerint történik - mondhatnánk, hogy ez a Covid pozitív hozadéka, hiszen a sorban állás így elkerülhető - olvasható a levélben.
A kép illusztráció
Fotó: MORICZ SABJAN SIMON
Az már más kérdés, hogy ha gyorsan kell intézni valamit, akkor a személyes ügyfélszolgálat nem mindig megoldás, mert van, hogy egy-két hetet is várni kell, mire fogadni tudják a delikvenst. Szerencsére ott vannak ilyen esetekre a telefonos elérhetőségek. Ami azonban sok esetben kész tortúra.
Mindenféle azonosító számot be kell pötyögni a készüléken, illetve különböző menüpontok közül kell a megfelelőt kiválasztani - a hibázás nem megengedett, mert akkor lehet kezdeni az egész procedúrát elölről. Legutóbb több mint fél órámba telt, mire a mobilszolgáltatómnál be tudtam jelenteni egy hibát, háromszor kellett a hívást újrakezdenem.
Miért nem lehet ezt valahogy egyszerűbben, az ügyfelek idegzetét kevésbé igénybe vevő módon megoldani?!
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.