2023.11.12. 19:30
A kassza zárva, a vevő csak várjon - panaszolja olvasónk
Fotó: Stokkete
Végeláthatatlannak tűnő sorok a hipermarket kasszáinál, ennek ellenére a rendelkezésre álló pénztárak töredéke üzemel csupán - erre panaszkodott nemrég valaki a Postabontásban. Sajnos a tapasztalataim nekem is hasonlók. Az egyik nagy bevásárlóközpontban vásároltam pénteken.
A 14 kasszából 4 (!) működött. Az önkiszolgáló kasszánál esélyem sem volt, hogy valaha is sorra kerüljek, így hát beálltam a „legrövidebb” sorba, a hagyományos pénztárakhoz. Negyven percig mentem előre, mire sorra kerültem. Javasolnám az épület kiegészítését: sorban álló alagutakra, mert lassan maga az épület sincs olyan hosszú, mint a várakozók sora. A 21. században ez egy szolgáltatás?!
Név és cím a szerkesztőségben