2023.10.13. 19:30
A cipő kilyukadt, a bolt hárít - panaszkodik olvasónk
Garancia? Ugyan már!
Fotó: Sahel Fahmi
Még januárban vásároltam az egyik nagy bevásárlóközpont egyik cipőüzletében többek közt egy sportcipőt. A legnagyobb lelki nyugalommal vittem haza, hiszen két év garanciát vállaltak rá. Maratont nem futottam benne, az utcán jártam csak. Tavasszal és ősszel hordtam, nyáron nem. Ennek ellenére mindkettőnek a talpa kilyukadt. Visszavittem az üzletbe, a főnökasszony - nem túl udvarias stílusban - közölte, hogy nem ismerik el az anyaghibát, forduljak a Békéltető Testülethez. Ezt meg is fogom tenni.
Felháborító ez a hozzáállás! Elhatároztam, hogy soha többet nem fogok ott vásárolni! A tanulság pedig az, hogy ne higgyünk a sokszor csábító, hazug reklámoknak, akcióknak. Tisztelet a kivételnek. Szerencsére erre is van egy példa: korábban egy másik üzletben vásároltam egy bőr szandált, nem volt olcsó. Nyár végére sajnos tönkrement a talpa. Visszavittem az üzletbe. Elnézést kértek és megkérdezték, hogy másik terméket szeretnék, vagy fizessék vissza az árát. Az utóbbit választottam. Szó nélkül kifizették, pedig a blokkom sem volt már meg!
Név és cím a szerkesztőségben
Ha érdekeset látott, hallott, mondja el nekünk! A 06 30/3511-111-es számon várjuk hívását minden hétköznap 8 és 16 óra között.