2020.04.05. 17:03
Online vásárolnék élelmiszert, de nincs szabad kapacitás – panaszkodik olvasónk
Úgy gondolom, rengeteg baranyai vásárlót érintenek az online bevásárlással kapcsolatos nehézségek – szeretnék élni én is a lehetőséggel, de nem tudok. Mert hiába is próbálom, lehetetlen idősávot foglalni – kezdi levélírónk.
Forrás: Shutterstock
A hipermarket tájékoztatójában a következő olvasható: „Mivel a következő hetekben több online vásárlóra számítunk, előfordulhat, hogy a kiszállítási időpontok a szokásosnál hamarabb betelnek, így javasoljuk, hogy amennyire lehetséges, foglaljon előre. Akár három héttel előre lefoglalhatja az idősávot, és a kiszállítás napját megelőző munkanap 23 óráig módosíthatja kosarának tartalmát, ha meggondolta magát.”
Ez azonban nem működik. Tettem egy próbát, a kosárban lévő áruval 03.22-én 23.59 perckor kívántam idősávot foglalni: 04.04., szombat nem elérhető – ezzel a felirattal szembesültem. Megvártam, hogy átváltson 04.05. vasárnapra a rendszer, ám abban a pillanatban is ugyanezt írta ki egész napra. Korábban is próbáltam már vásárolni, ugyanígy jártam, csak akkor nem vártam meg az éjfélt, hogy átváltson a rendszer.
Fontosnak tartom kiemelni, hogy pontosan tudom, hogyan működik az online vásárlás, mert már egy éve ezt használom, havi rendszerességgel. Tehát nem arról van szó, hogy esetleg nem tudnám megfelelően kezelni az internetes felületet. Egészen eddig elégedett is voltam a szolgáltatással.
Sajnos érdemleges választ többszöri levélváltás után se kapok a hipermarket ügyfélszolgálatától arra a kérdésre, hogy újabban miért nem működik az online bevásárlás. Csak „szabvány” feleleteket kapok, miszerint valamennyi kiszállító áruházuk teljes kapacitással üzemel, és hogy azt a megnövekedett igényt figyelembe véve folyamatosan igyekeznek bővíteni, és remélik, hogy hamarosan nem fogok az általam panaszolt problémával találkozni. Az egyik levelükben azt is írták, hogy tulajdonképpen az idősávokra az ügyfélszolgálatnak nincs semmilyen rálátása.
Az a problémám, hogy párom és én is, mindketten idősek vagyunk. Most, hogy nem ajánlatos utcára mennünk, szerettük volna továbbra is igénybe venni azt a házhoz szállító szolgáltatást, amit már egy éve használunk problémamentesen.
Sajnos azonban többszöri próbálkozás után sem tudok vásárolni, mivel nem tudok kiszállítási idősávot foglalni. Akkor elvileg mindenki, aki igénybe szeretné venni a szolgáltatást, így jár. Elolvastam, ismerem a járvány miatti problémákat, megértem, de a több mint egy héttel ezelőtti levélváltás óta eltelt idő alatt sem történt semmi változás! Kétségbe vagyunk esve!
Név és cím a szerkesztőségben