2024.10.11. 12:30
Remekeltek az országos ügyfélszolgálati versenyen
Pécsi siker született az országos ügyfélszolgálati versenyen, a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. csapata nyerte a víziközmű-szolgáltatók szakmai megmérettetését.
Fotó: Robert Hegedus
Tizenkilenc szolgáltató csapata csapott össze a legjobb ügyfeles címért a XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Versenyen október 8-án és 9-én Kecskeméten. A víziközmű cégek ügyfélszolgálatain dolgozó munkatársak szakmai teszten bizonyították elméleti tudásukat, jogszabályi és műszaki ismereteiket, emellett azt is bemutatták, hogyan hasznosítják felkészültségüket, tapasztalataikat a gyakorlatban. A személyes ügyfélkezelési kihívásban például színészek által játszott panaszos ügyfelek problémáját, ügyét oldották meg a résztvevők.
Az ágazat kiemelt, nagy érdeklődéssel kísért szakmai versenyén a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. csapata (Szabó-Nagy Bernadett, Fülöpp Anikó, Lőrincz-Ruppert Viktória) teljesített a legjobban.
A társaság nemcsak az összesített versenyben végzett az élen, Szabó-Nagy Bernadett munkatársuk szituációs ügyfélkezelésével, frappáns kommunikációjával a szakmai zsűri különdíját is elnyerte, így idén ő lett a legjobb vizes ügyfeles.
A Magyar Víziközmű Szövetség és az idei házigazda Bácsíz Zrt. közös szervezésében megvalósuló megmérettetés második helyét a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. szerezte meg, a harmadik helyen az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. végzett.
Az esemény célja az ügyfélszolgálaton dolgozó szakemberek felkészültségének összemérése és a legjobb ügyfélkezelési gyakorlatok megosztása mellett az ügyintézők hivatásszeretetének, szakmai elkötelezettségének erősítése a vizes ágazatban - derül ki a cég közleményéből.