Víziközmű-szolgáltatók

13 órája

Remekeltek az országos ügyfélszolgálati versenyen

Pécsi siker született az országos ügyfélszolgálati versenyen, a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. csapata nyerte a víziközmű-szolgáltatók szakmai megmérettetését.

Bama.hu

Fotó: Robert Hegedus

 Tizenkilenc szolgáltató csapata csapott össze a legjobb ügyfeles címért a XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Versenyen október 8-án és 9-én Kecskeméten. A víziközmű cégek ügyfélszolgálatain dolgozó munkatársak szakmai teszten bizonyították elméleti tudásukat, jogszabályi és műszaki ismereteiket, emellett azt is bemutatták, hogyan hasznosítják felkészültségüket, tapasztalataikat a gyakorlatban. A személyes ügyfélkezelési kihívásban például színészek által játszott panaszos ügyfelek problémáját, ügyét oldották meg a résztvevők.

Kiváló eredményt értek el       
Fotó: Robert Hegedus

Az ágazat kiemelt, nagy érdeklődéssel kísért szakmai versenyén a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. csapata (Szabó-Nagy Bernadett, Fülöpp Anikó, Lőrincz-Ruppert Viktória) teljesített a legjobban.

A társaság nemcsak az összesített versenyben végzett az élen, Szabó-Nagy Bernadett munkatársuk szituációs ügyfélkezelésével, frappáns kommunikációjával a szakmai zsűri különdíját is elnyerte, így idén ő lett a legjobb vizes ügyfeles.

A Magyar Víziközmű Szövetség és az idei házigazda Bácsíz Zrt. közös szervezésében megvalósuló megmérettetés második helyét a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. szerezte meg, a harmadik helyen az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. végzett.

Az esemény célja az ügyfélszolgálaton dolgozó szakemberek felkészültségének összemérése és a legjobb ügyfélkezelési gyakorlatok megosztása mellett az ügyintézők hivatásszeretetének, szakmai elkötelezettségének erősítése a vizes ágazatban - derül ki a cég közleményéből.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a bama.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!