2024.03.28. 23:16
Komáromban folytatódik a Zöld életre valók roadshow
A roadshow célja, hogy a fenntartható és környezetbarát energiát a mindennapi élet részévé tegye.
Bemutatóautó a Technológiai és Ipari Minisztérium és a HUMDA Zrt. által „A jelen és jövõ közlekedése okosan" címmel rendezett konferencián
Forrás: MTI
Fotó: Vasvári Tamás
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld életre valók komplex e-mobilitási roadshow-ja április 4. és 7. között Komáromba látogat. A roadshow célja, hogy a fenntartható és környezetbarát energiát a mindennapi élet részévé tegye és előmozdítsa a zöld átállást, hiszen a zöld energia a magyar gazdaság jövője a háztartásokban, a közlekedésben és az iparban egyaránt - közölte az ügynökség csütörtökön az MTI-vel.
Komáromban a Csillagerőd melletti Fesztivál placcon csütörtöktől vasárnapig várják a szervezők az érdeklődőket óvodás kortól egészen az idős korosztályig. A HUMDA Zöld életre valók országos e-mobilitási és technológiai roadshow küldetése az ismeretterjesztés a hidrogén-technológiáról, az energiatárolásról és az elektromos járművekről, azok előnyeiről, működéséről, illetve környezeti vonatkozásairól. Az országjáráson a nagyközönség közterületi installációkkal és ingyenes aktivitásokkal találkozhat. A programokról részletesen a zoldeletrevalok.hu oldalon, valamint a HUMDA felületein lehet tájékozódni.
A technológiai bemutatók mellett az érdeklődők gokartszlalomban tehetik próbára tudásukat, a Road Safety parkban a közlekedésbiztonsággal ismerkedhet az egész család, illetve elektromos busz és e-autó kiállítás is várja a látogatókat, valamint e-rollereket is ki lehet próbálni.
Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője a közleményben kiemelte: egy VR-szemüvegen számos, a zöld mobilitáshoz kapcsolódó virtuális "kiállítást" lehet megnézni, az energiatárolási megoldások iránt érdeklődők pedig egy interaktív falon találhatnak meg minden lényeges információt a korszerű technológiákról.
A rendezvénysorozatba bekapcsolódik a HUMDA Zöld életre valók teljes médiamixet lefedő kommunikációs kampánya is, amelynek során április 30-ig napi rendszerességgel edukálnak a fenntarthatósággal, a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal. Egy külön erre a célra kialakított webapplikációban lehet majd feladatokat végrehajtani és többek között elektromos kerékpárokat és rollereket, valamint féléves elektromos autóhasználatot lehet nyerni - tette hozzá a HUMDA.